Promotion

Wonderful Promotion

Saturday, May 29, 2010

Pelekat Buang Toksin

Entri kali ini win nak cerita tentang produk pelekat untuk buang toksin. Okay, win tak nak cerita panjang-panjang, cuma win ada cuba produk tersebut, bisnes anak saudara win sendiri. Kalau nak tau lebih lanjut, boleh tengok sendiri di blog bisnes dia, KAMIHERBA dan blog peribadi dia, NADIA AR-RUMAISHA.


Pasal produk ni, ini pertama kali win pakai. Mula-mula anak saudara win bagi sample, suruh try pakai macammana rasa dan samada serasi tak dengan badan. Yelah, sebelum jual, kita kena tahu feedback dulu kan. Okay, win pakai sebelum tidur macam yang anak saudara win suruh. Sebelum pakai memang putih bersih je pelekat herba tu, tapi bangun pagi esoknya. Memang hitam. Masa tu win terfikir banyak juga toksin dalam badan win. Boleh tengok gambar atas tu,sorry la kalau ada yang geli tapi itulah resultnya. Amacam korang punya.
Mula-mula pakai tu, tapak kaki rasa hangat semacam je, mungkin juga kesan dari herba. Rasa berdenyut tapak kaki. Esok harinya, memang kaki win rasa ringan je. Memang win rasa perbezaan. Korang yang berminat dengan produk ni, bolehlah ke blog anak saudara win. KAMIHERBA. Win tak nak cerita lebih, korang try sendiri, baru tahu perbezaannya. Ada pek percubaan, kalau rasa nak cuba. Ada pek seminggu dan pek sebulan. Terpulang pada korang sendiri nak beli mana satu. Yang pasti win memang tak ketinggalan dengan produk ni. Untuk kesihatan sendiri juga.

No comments:

Post a Comment